teisipäev, 10. mai 2011

Olid need vanad või uued?

Viimane postitus 1.mai. Sobib?! Mina arvan küll. Igatahes jh, pole olnud viitsimist kirjutada midagi.
Mis ma täna avastasin:
Mul on kõht ville täis, ja nahk tuleb kõik maha, külgedelt. Eile just imetlesin ja imetsasin et nahk ei tulegi maha, et see ilge punane läks ilusti pruuniks,  mõtlesin veel et liiga pruun, et võiks vähem olla isegi. Aga jh, seekord siis nii.
Mis mul just juhtus:
Ma tõmbasin külmkapil lingi küljest ära.  Sügavkülma link on juba ammu ära, ja nüüd tõmbasin teise ka. See oli juba pikemat aega katki.Aga ei, mind lohutab see, et ehk nkn saab uue külmkapi, kui köök lõplikult valmis saab.
Mis Rootsis toimus:
Mm. üldiselt oli tore. Ainult et ma sain sellise šoki, et ma ei taha enam kunagi niimoodi reisida. Sellesmõttes, et laevas ainult tüdrukute seltskonnas olla. Need mehed seal. oiijh, jube. Ma räägin ma sain sellise šoki, et ma kardan mehi, tagasi tulles, keegi tegi vaikselt booo. mitte nagu boooh, et ehmataks, vaid ta lihtsalt tegi vaikselt boo,, tulles näoga veidi lähemale mulle, ja ma LIHTSALT KARJUSIN. Jube, Süda puperdas sees. Meeste foobia [Androfoobia] on mul nüüd.
Muskaatpähkel sai ära proovitud siis selle reisi ajal. Bussiga linnasõites tõmbasime Carmeniga mõlemad umbes 4pähklit hingealla. Ja siiiss.. jubee kui paha hakaks. Käisime vetsu otsimas, no nii jube oli olla.  Siis laeva jõudes oli okei kõik. Tegime kõik joogid lahti. Jõime kõik mingi väikse siidri v cooleri v kes mida eksju. Ja siis läks pidu lahti. Kes kus oli. No ei tea. mingiaeg tantsisme hullult, siis olidki need meeste jamad ka ja.  Osad panid varakult magama juba. Ma elasin rohkem teisel ööl.  Vahepealse stockholmi osa magasin maha lihtsalt tuimalt. Vaba aeg oli siis ka pmt tuiasin teise sabas. Kehv oli olla siis ja, mdea. Polnud mingit tahtmist. Kusjuures ma ei mäleta absoluutselt Rootsis laevalt maha tulekut. No ei mäleta. kogunesime, eksju. ja siis juba tuleb vaasa muuseum. Midagi vahepeal pole. Aga noojh..
Mis ma praegu teen:
Hakkasin just süüa tegema, vahepeal vaatasin veel rootsi pilte, (Linda tehtuid siis seekord).  Kusjuures Rootsist tagasi tulles alles avastasin ma, et mul polnudki digikat ega midagi kaasas. Niiet ma ei teinudki ühtegi pilti :D Uskumatu. Isegi emal polnud meeles mulle digikat kaasa pakkuda :D
Aga noh.

Kirjutan kõik pika jutu ühe postitusega ära. siis jälle tükkaega hooleta.

Mis siis vahepeal veel toimus:
Laupäeval, enne reisi,käisime veel Carmeniga tööl.  Normaalne oli. Ei kurda. Aga no see köök, jube kuidas neid asju seal tehakse. Mina sinna rahaeest sööma küll ei läheks. Mkmm.. Aga ei, tulge suvel kõik sööma sinna, sellessuhtes et me Carmeniga terve suvi seal :D Nipalju kui võimalik.

Aga teate, ma ei viitsi rohkem kirjutada praegu. Lähen vaatan mis kartulid teevad, ega väga kõrbend poleks pärast.  Bye
m.o.t.t.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar