pühapäev, 1. mai 2011

This Weekend

Pole jälle ammu kirjutanud.
Reedel viimase (viienda) tunni ajal tuli meil Carmeniga idee et läheks linna, lihtsalt lampi, mõeldud-tehtud.
Panime bussiga linna, Jürgen no oskab närvi ajada mind. Jõudsime linna, läksime solli :D Linna sõitsime muidugi jälle jänest. nagu alati eksole.  käisime Solaariumis ära ja siis mõtlesime et läheme teeme mulle rimi kaardi ja külastame Kennot, aga no teda polnud tööl.  Siis tulimegi koju ära. Bussis muidugi tegi vanaema mulle tsirkust veel, sellest kirjutada ei viitsi,.  õhtul olin ilusti kodus, riisusin väljas ja värki.  Laupäeval mõtlesime Carmeniga et läheme Valklasse, aga ei läinudki. Istusin kodus algul Siis läksin Naabrite juurde, seal saunas, ja väljas nsm grillisime jne jne. Jõudsin varakult koju ja läksin kohe magama. Täna, ehk siis pühapäeval. hommikul ärkasin jõhkralt vara , mingi pool 9 vist. Läksin kell 10 laadale, õde esines slp läksin, sai paar asja ostetud ka. Tulin koju, Rääkisin Taneliga juttu veebis. Ja siis panin bussiga linna, Carmeniga jälle, (seekord mina polnud jänes).  Käisime solaariumis. Poest veel läbi ja koju. Mingi mees passis täiega, tahtis sama bussiga tulla, koguaeg jõllitas kui järjekorras oli, naeratas täiega. :D Siis ta ei tulnudki selle bussiga, ilmselt ei sõitnud see sinna kuhu tema tahtis. Ja siis kui bussist mööda kõndis ka täiega vaaatas mind ja naeratas:D  Aga no see polnud kena mees:D pealegi venelane :D Carmen läks Kiius maha, Agapuu tuli Kuusalust peale. :D Ma ei tea mis sokki see ajas, tal oli ilmselgelt joonud. umbes midagi sellist " Sul on uued kõrvarõngad?"   "Ei"   "Hmm, paistis nii, Kutsu ikka ema järgi omale, sul nii pikk tee koju ju."   No mdea, :D On see Karli moodi? Ei ole ju :D , igatahes ta ajab prg ka kahtlast juttu msnis :D

Ma nüüd õpin matat, no ei taju piiti :D Mis asjad need poolnurgad ja asjad on :D  Segane.

Sweet Dreams ;*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar