esmaspäev, 6. juuni 2011

Black & Yellow

Alustan sellest et suured vabandused, kuna pole ammu kirjutanud, no ikka väga ammu, 25päeva nimelt.
Päris pikk aeg aga tegemisi on olnud palju, ja aega pole olnud.
Ni palju on juhtunud vahepeal.  ma ei mäletagi.
Eksam oli vahepeal, see läks perse.
kooli lõpp oli nii kiire, jube kohe.
Siiis lampi tuli mõte Jürgeniga, et pidu tahaks,aga pleissi pole. Mõeldud tehtud. Organiseerisin ühe päevaga kõik, ja oligi pidu, minu juures( peab mainima, et minu ühepäevaga planeeritud pidu oli igati etem kui mdea kui pikka aega ette planeeritud klassi pidu.
Nii minujuures siis, mdea kõik oli okei, minumeelest, vähemasti sinnani kui me telki kolisime. Pärast muidugi läks käest ära.

Karl, ma pole su vihavaenlane, ega midagi, Kuid ma ei saa andeks anda lampi seda kuidas sa mu õe asju lõhkusid, pohhui see tool ja muud asjad,, Aga türa sul oli vaja mu õe telki ronida,..  Ja isegi vabandust ei oska sa slle eest paluda.  See ei mahu mulle hinge. Niiet ära tõesti imesta et sind eiran, sest ma ei kannata et mu õe asju lõhkuma tulid.

Nägin siis Taneli ka ära lõpuks :D  Ilge närv oli ikka sees kui ta bussi ootasin :D   Aaga õhtu oli tore.
Me jõudsime ikka 101 korda riidu minna ja siis jälle ära leppida no :D aga mno juu see käib asja juurde.
Mu Õde oli väga vaimustuses temast. Täna ka kui skypes rääkisime, siis õde kõrval oli vaimustuses et see ju sama poisss kes külas käis :D  tahtis talle mdea mis asju kõik kokku rääkida.  Vanaemale ka, jutustas kõik ümber mis toimus ja mis ja kes ja kus Tanel on, ja et mis tegime ja kõik :D
Eile oli siis see Klasside värk, mis ma öelda oskan, väga ebaõnnestunud. Tulime Kolme ajal minema, läksin Carmeni juurde. Kella kahese bussiga koju, vnoo ema juurde, siis seal ma sisse ei saanud ju,, päevitasin väljas, mingi aeg kobisin koju, läksin magama kohe. Ärkasin, käisin neti järgi onujuures. ja koju arvutisse, Õde tuli veel siia, jääb ööseks siia,  Homme pean hoidma teda kella 1ni siis ema tuleb järgi ja viid mu tööle. Kaidi tuleb ennem veel siia, siis lähme päevitame, ja vaatab mis saab.
Mis ma veel kirjutan. Blackout vol.2 jääb ära, mina sinna ei jõua. Hoian raha kokku, Vaja paaris kohas käia, noo ja pidude graafik niigi tihe :D  Ma ei jaksa töööle minna homme, tegelt ka noo, ma tahaks magada paar päeva lihtsalt maha, äkki siis tuleb elu sisse jälle. Neljapäeval ka tööl, õnneks nv on vaba, siis saan puhata.  J ajärgmine nv ka vaba ^^   Eks paistab mis saab, aga ei palgapäev on torepäev vähemalt.
Eem millest mul veel oli vaja kirjuada, ma ei mäleta.  Eks siis teine päev kirjutan veel, prg aga magama. 

Sweet Dreams ;*


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar