teisipäev, 14. juuni 2011

Tühjendasin oma telefoni ükspäev.  Leidsin igasuguseid pilte. Vanu ja uusi.
Tibu mul :*

Silver, mäletad? Tore õhtu oli :)
Võiks korrata mõnikord ;)

Ammu ammu, Markeni pool. Läbi akvaariumi pildistasin teda.


Eleriniga mänguväljakul.

Lasteaed Jussike.

Tegin täna küpsisetorti.
Ei tea kas minna siis sinna vahupeole v mitte, no tõesti ei oska otsustada. Oleks midagi selga panna ja oleks mu K Eestis, siis läheks temaga äkki. Aaaga no mdea.  Pole ju midagi selga ka panna no. Aaaga eks näis. Neljapäevani on veel aega, püüan ennem kolmapäeval linnas käia, loomaaias. Vaatab kuidas ilm seekord seda soosib. Täna ilmselgelt mitte.
Ja no kuidas on võimalik et mu Trollil sai kõneaeg otsa juba, Nädalaga 10 euri, ja kusjuures mulle saadab ta sõnumeid tasuta, ma vähemasti loodan. Sest no kui ei, siis ma ei imesta tegelt üldse et tal see otsas on. Ega jh, kui ei siis ta on sellest vähemalt 7euri eest mulle sõnumeid saatnud. ebareaalne. No ja helistab ka ju ja. Oijh. Ma ei jõua ära oodata millal see nädal mööda läheb.
Praeguseks aga Kena und vist, Merku läheb tuttu, kui ma siia õekõrvale kuidagi ära mahun no, jube kuidas pärdik laiutab :D Jubedalt. Ja no see mõmmi võtab ka pool voodit ära. Okei ssee pole nii suur, aga siiski.
Ilge jama on, mdea peale seda valkla värki see klaviatuur ei taha väga töötada, pressi klahve nagu mdea mida.  Pole jõudnud puhastada, aga eks kuidagi peaks. Vb siis homme. Kui meeles on.
Hah, ja kusjuures ma olen juba teist päeva Markeniga suhelnud jälle. Teate kui veider on, See hakkas sellest unenäost. Ja ma tunnen veidralt temaga rääkidas. Seda ei saa kirjeldada. ma isegi ei tea kas see on hea v halb tunne. Ei tea.

merkuu.. ;*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar