neljapäev, 21. juuli 2011

I just want to see ur face.

Niih, kell on 2.10 ja ma alustan postituse kirjutamist.
Msnis pole enam kedagi. Vabandan et pole nii ammu kirjutanud. aga ma olen koguaeg tööl olnud, peale tööd pmt kohe voodisse kukkunud. Väsitav. Nüüd Laupäevani tööl, Pühapäev vaba, esmaspäev tööl ja siis järgmise laupäevani vaba, vähemalt nii peaks olema prg.  Tahtsin Viljandisse minna, eks näis. Ma ei tea üldse kas on võimalik.
Tellisin omale need võtmehoidjad :) Kätte saan, siis tahan lasta sinna peale graveerida, mõlemale, ühe kuupäeva :) Selle olulise, millest kõik algas.



When u're far away,I miss u.
When u're far away,I need u.





Täna kuulsin,et Carmen oli omale geelküüned pannud. noo krt, ta nagu loeks minu mõtteid, just alles oli Kuldariga juttu neist. Et võiks panna.
Mõtlesin et davai, et kui ema taskuraha suurendab. aga noo nüüd ma ei tea. :D  eks näis. Kuldari kindel soov olid roosad geelid.
Talle jah meeldivad sellised bimbod. Ise kah tunnistas, ütles et noo linna poiss, et loomulikult meeldivad., et nende keskel üles kasvand ju.

Ei oska kommenteerida.
Mind pressitakse kohe varsti voodist välja. Tegelt kah. Laiutatakse. 
Ma tahan kiiiiresti Tartusse. Jaah, Tahan, mhm, ikkagi tahan.

Okkei, mis ma ikka jahun, kell on 2.46 ja ma lõpetan selle postituse, näe, ei võtnudki kaua aega. Püüan nüüd magama jääda. 
Aah, eile öösel tõmbasin filmi Dear John. Nüüd peale tööd vaatasin ära. Ja ma tõesti nutsin, palju palju. 
Tanel küsis sellepeale, et kas mõni õhtu on ka kui ma ei nuta :D Aga vot, vaadake, ei ole, viimasel ajal. Mdea kas elu on nii kurb v milles asi, aga näe ei ole jh vist. 
Aga davaii, ma lähen tekialla, Homme Arena'sse, vist. ja hommikul tööle, peale seda. Jube, aga mis teha. 

Kena und ;*
Freddie Mercury aka Fédja.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar