esmaspäev, 4. juuli 2011

Noo krt kui vihane ma täna olen.
Lugesin facebookist et Kuldar tuleb homme Eestisse, no tore tore. Ei võinud ta eile seda siis mainida mulle. Mul ilusasti kõik plaanid tehtud terveks nädalaks.  Täiesti lõpp, mdea noo, õnneks tööl ma olema ei pea, sellessuhtes et selle ma panin kirja ammu juba et ma 6-10 pole. niiet hea seegi, aga siiski, ma pidin õllekale minema, ja veel mõned käigud olid plaanis. Ilmselt ma seekord Kuldarit ei näegi. Kui ta just maale ei tule, aga no vaevalt. Seda ma küll ei usu.

L oli kohutav päev tööjuures. Jube lihtsalt. Niii palju rahvast oli,  selline segadus oli koguaeg.
P oli normaalne tööpäev. Polnud midagi hullu, aga meil Carmeniga oli ikkagi paras segadus, kord unustasime nõud lauda viia, kord salati. kord kõrvesid kartulid ära, noo jube lihtsalt, peale selle sain ma hommikul möliseda slp et ma hiljaks jäin(40min) no vabandust, ma vaatasin rongkäiku. Ootasin millal Viljandi ekraanile jõuab ja siis panin kohe jooksuga autosse. Pole minu süü et Viljandi tähestikus nii lõpus on no. Igatahes ja, veel lahti ei lastud :D  Ehk teinekord siis?!   Päeva lõpetasime 2tunnise batuudi ringiga. Eks homme ole näha kuidas mu jalad end tunnevad. Homme ma ju veel üksi tööl kah, õnneks alles 1ks lähen, saan siiski kaua magada ^.^
Loodan et nsm passimine on algul, ja õhtul võiks mingi rahvas olla, et neid töötunde rohkem tuleks veits.  Batuudi päev tuleb raudselt no. Kui just Anne miskit muud jama mulle välja ei mõtle.

Nüüd passin kodus, logelen voodis. Ja olen endiselt nii vihane. Miks just see nädal ta tuleb.. Aga samas on see nädal parem kui kaks järgmist, sest noo siis ma üldse E-R tööl, niiet japp
mulle slles mõttes sobib, kui ta nüüd mu juhuslikult peaks tartu kutsuma. Igatahes T tuleb palk küsida, see on kindel,. eks siis ole näha kas nädala lõpuks on see otsas v mitte. :)

Tsauki prg, millaski kirjutan jälle ;)
By  Freddie Mercury..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar