pühapäev, 29. jaanuar 2012

Oli mis oli kõik peab kunagi mööduma Mälestused , unistused , soovid , mis ei täitunud

Mnjaa,  jaanuar hakkab vaikselt lõppema, ja ma pole eriti midagi kirjutanudki se kuu,  sünnipäevast poel juttugi olnud.  Jaa  tean vana teema juba, aga siiski siiski,,  Mulle väga meeldis sünnipäev, kõik oli super.
Küll ikka kallistati koguaeg ja sooviti õnne,, kõigepealt 7-8 ajal, kui külalised saabusid, sooviti õnne, siis öösel kell 12, kui saabus õige sünnipäeva päev,  Siis hakkas ka telefon pidevalt plärisema,, need sõnumid tulid ja tulid :)   Ja lõpuks sooviti 4.30 mulle jälle õnne,sest sel kellaajal ma sündisin.  Kõik olid juba voodisse ära läinud, jutt käis läbi tubade,, ja siis kõik jooksid õnne soovima, kes bokserites, kes retuusides... 
Igaljuhul väga tore oli, mittemidagi ei lõhututd ära ega oksendatud kuhugi,, väga viiis :D    Sai tantsitud ja pilte tehtud, kõike sai,, seltskond oli ka üli super,,  pärast leidsime kõik et jja, täpselt sellise seltskonnaga peab veel pidusid tegema, et ideaalne kooslus oli see, kõik klappis :)

 Nüüd siis ootame uut pidu, aga no kes teab millal see toimub.
Päris nõme, oleks kodus ruumi, siis teeks, sest kusjuures 10-12 nkn pole kedagi kodus, oleks hea võimalus , aga nohjah..

Merku on täitsa meestest prii,, uskumatu,, nagu kõik ütlevad. Aga nii on.
Tegelikult on mul natuke kurb ka, aga sellest ma ei taha siin rääkida.

Nüüd aga hakkan Majandusgeograafiaks õppima.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar