esmaspäev, 6. veebruar 2012

Hendrik - lihtsalt et meelde jääks.

Ma lihtsalt unustan ära vahel et mul on blogi,,  tegelt ka,  täna üks tuttav küsis et oo sa pead ka blogi,,  ja siis tuli mul meelde et oi jah,, pean tõesti. Niivõrd kuivõrd.
Igaljuhul, mis ma oskan öelda.  Mdeagi.
Käisin eile linnas, Sain Karliga kokku,,  Väga tore oli :)  Tahaks uuesti linna juba.
Reede vist jälle siis. Eks paistab. 
Huhh, nii külm on. Jube talv, kelle torud jääs, kelle mdea mis jama,, no niii külm lihtsalt.  Aga nüüüd vist hakkab soojemaks minema.  Varsti suvi käes.
Käes on aeg kus vabana end tunda võin, ja hing me sees.....   See las kestab veel, las ta kestab veel,.... nautima suve me peaksime täiega....   
Oh arena-aeg arena-aeg milla sina tuled, mul on valmis juba meik ja viina pudel.

Paluks aprilli!!!      -nutikamad taipavad.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar