laupäev, 26. mai 2012

Karvad rindadel

Öelge mulle miks ma nii ammu pole kirjutanud siia??
No tõesti, ei ole aega, mdea isegi mis mu aja ära võtab,  samas pole ka midagi kirjutada, vpole viitsimist kirjutada. 
Mis siis kõik vahepeal toimunud on,, ma ei mäletagi juu,,  viimase aja tipp sündmustest siis niipalju, et otsin suveks tööd. Kandideerisin 12 tökohta, ja nüüdseks on siis 5 kohast tulnud tagasiside,,  Hetkel olen kahe koha vahel, Käisin neljapäeval Sadama turu kohvikus töövestlusel, öeldi kohe et olen tööle võetud. Täna käisin veel "proovipäeval". Suht mõttetu passimine oli.  Aga inimesed on toredad.   Homme siis läheme Kaidiga koos Olümpia hotelli proovipäevale, juhtus nii, et kandideerisime sinna mõlemad, ja nüüd kutsuti proovipäevale. Eks näis mis seal saama hakkab.  Eks palga järgi tuleb teha valik kumba minna.
Taneliga sain ka kokku täna, tuli tallinna, et homme minna lennukile et siis juba kaugele sõita.

Ja neljapäeval peale vestlust sain Mõmmiga kokku (: 
Lõpuks ometi!

Nüüd on eurovisioon,  Eks näis kuidas väiksel otil läheb.  Mina igaljuhul hoian Rootsile ja Rumeeniale pöialt. Kuigi eks veel on häid laule. Muidugi Russsiiiiaaaa kaa. :D  Jansule ju kah meeldib.

Homme siis jah linnas tööl jälle, ja pärast jälle Mõmmiga kokku ehk, ma loodan.

Ps: Pealkirja pani Mõmmi, palusin tal midagi tabavat öelda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar