laupäev, 31. juuli 2010

Kallis(L)

Mis ma oskan öelda, ta on mulle nii südamesse pugenud. Ma tean küll, sa vaevad nüüd pead, et kes ta küll on. See on saladus. Mõtle välja kui suudad. Sellest teavad vähesed, kuid just need kõigelähedasemad, kes peavad sellest teadma. Kui sa ei tea, järelikult polegi vaja teada.


Ma olen lihtsalt nii armunud, Armastan on kallikest, lihtsalt armastan. Uskumatu eksole. Mulle endale tundub ka see veidi imelik, kuidas nii väikese ajaga saavad kellegi vastu sellised tunded tekkida. Ei taha temast ealeski loobuda, mis sellest mis teised arvavad. Ma ei kujuta ettegi mis mu ema temast arvab, ilmselt talle ei meeldi see, aga mis sellest, siiski olen mina temaga koos, mitte mu ema. Mu ema ei saa meie vahele tulla, ükskõik siis mis ta arvab meist. Ma ei loobu temast, olgu siis kasvõi kõik meie vastu. Ma nii igatsen sind kallis, ootan sind juba tagasi. Kahju et nii kaugel oled. Veelkord. Armastan(L)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar