laupäev, 11. juuni 2011

Cause it's Satur-Saturday.

Nii, eile siis käisin linnas, vannitoa plaate valimas, lõpuks leppisin vanaema valitutega, niiet ei tule erk roheline, vaid lihtsalt roheline. Eks näis kuidas see jääb. Nii. siis minu toa põranda materjal sai ka ostetud. Lõpuks. Äkki hakkab see ehitus seal pooll liikuma ka siis. Eks paista.
Carmen tahtis et linna jääksin,aaga no anna andeks, ei ole sooovi selle seltskonnaga niisama tiksuda seal. mõtetu ju.  Oleks seal siis keegi mdea isegi kes, et oleks vähegi mõte asjal, aga noo ei. Igatahes jh, tulin koju kohe, 7 jõudsin koju. Kell 8 juba magasin, sest nagu räigelt sitt oli olla, sees keeras ja kõik. Noo ei tea millest, igatahes vanaemal oli samammoodi., Hea et linna ei jäänud.
Nüüd ma siin hakkan leiutama kuidas T'le öelda, et ma ei tule,. Aive'ga rääkisime sellest, tema vähemasti mõistis. Noo ma loodan et ka T saab aru. 
Nii, ja prg siis räägin S'ga juttu ja T'ga ka, mingil ääral. 

Meil sündisid tibud. Neid on tegelikult viis, aga siin ainult kolm.
Üks on veel pruun, ja teine selline vataline tibukollane.


Siin ma jäädvustasin oma tänast imetegu, MA ROHISIN SIBULAID.

Mingid lilled, mille nimed järjekordselt meelde ei jäänud, aaganooh.



Ja ilma oma muusika süsteemita ei saa ma päevagi, ka selle vedasin õue, tegelikult oli seal arvuti veel, aga selle jõudsin just tuppa tuua, ja vanaema jaoks panin raadio sinna taha, kuulasime naistekat.
Mmmh, ja K, ma ei tea, ma juba mõtlesin et ma saan üle temast eksole,, aga noo ei,, just siis kui  ma loobun, ilmub ta jälle ma ei tea kust välja. Oma mdea millega, mis mind ikka ja jälle tema poole tõmbab.Apppi mdea

ISSAND,, ja prg tuli mulle sõnum, kus öeldakse et õhh mdea,,  igatahes, asi on keeeerulisemaist keeruliseim,
Nii, hetke seis on slline, on 4 poissi, K, T, S, J.   nii, no kõik saavad aru sellest.  On neist kolm, kellel ma ei taha haiget teha, aga seda teen ma paratamatult, ja siis see neljas,, keda ma ise tahan mdea kuiii palju,, aga kes aina MÕTLEB.. no cammoon, mõelgu ära eksole,,  oiijh,, Asi on keeruline, see sõnum küll prg mdea ajas pea sassi,.
Kas ma lähen viljandiss v ei?? Ma nagu ei tahaks, no nii igaksjuhuks, samas nii nõme on ei öelda, sest lubasin minna.
Pmt käin viljandis ära ja siis tuleb K, no vähe ei ole sitt tunne siis mul juu...
LINDAA,  sa pead minuga igaljuhul kaasa tulema, juhul KUI mind ümber veendakse,. Ja mida K sellest veel arvab.  Krt, uskuge v ei, aga ma kurtsin prg vanaemale oma suhte probleeme, No tõesti, ma eemalduks tsivilisatsioonist prg hea meelega.
Ja KAIDI: Hea on veel kui on neid 2 aga kui juba nelii, siis see on liiast, sellega ei tule toime enam. Tõesti.
Okkei pikk postitus, aga jhh,, mdea.  Õnneks S'ga on vist okeid asjad, et pol mingeid arusaamatusi, VIST, ega ma ei tea ka juuu,  On okei??
Nüüd ongi siis pmt et T'ga saab vb asjad korda. J- mdea noo, ma ei oska mitte midagi öelda, tõesti, ma ei tea.  Ja Kuldar. OOtan igaljuhul teda.

Tsau prg, ma postitan prg, Siim tahab seda lugeda juba :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar