reede, 21. jaanuar 2011

Karl Agapuu lemmikpuu on Agapuu

Karl tahtis et kirjutaksin,, ja tegi ettepaneku et temast,,
Nii,  mis ma oskan öelda...  Hästi tore poiss on,, krt kiusab mind koguaeg viimaselajal.(ma pole blond, miks sa mind kiusad !?!), aga tore ikkagi :)   Samasugune saunahull nagu Kaidi,, ja Aksel.
Ma loodan et pahanda et su pildi lisasin,

JAA, KARL,  TORE OLED ;)
Aina enam veendun et see toredus on Karl'idele kaasa sündinud :D

Viimased minutid sünnipäevani,, ilmselt kui postitan on juba snp käes :D
Kell on juba 00:00 läbi, võtsin esimesed õnnesoovid vastu ja kirjutan nüüd edasi:D
Mainiks siis ära et Kuldar oli esimene õnnesoovija,  ilmselt oli tema õnnitlus ka tänase päeva pikim :D

Tundub et mõni üritab väga mu tuju tõsta,, vägagi püüab..
Ja ma ei saa aru mis selle laupäevaga on,, :D juba mitmes pakkumine,, et saaks kokku v et tule külla,, vms :P

Õhtul siis piduu,, juba ootan tglt,,  tahaks sõpradega koos olla, juua tantsida jne jne

Tglt on nii et ma taha omale uut mõmmit,,  st. veel ühte,,   aga veel suuremat,, siukest kohe hästi hästi suurt,, ei tea kas õnnesutb saada kuskilt. Võiks juu,, võtke kuulda mind,, kinkige mõmmii( suunatud eelkõige meesoost tuttavatele)

Head ööd teile Tibud ;*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar