pühapäev, 28. november 2010

Christmas is coming

Nii, täna on siis küpsetuspäev mul. Täielik.
Just tegin suure hulga muffineid. kahe erineva retsepti järgi, ühed siis need mannaga kõrvitsamuffinid, mille retsepti leiate SIIT  Ja teised olid mingid tavalised kõrvitsamuffinid, nende retsepti leiate SIIT Väga maitsvad tulid. Mingi päev teen neid mannakaid veel :D
Ja nüüd kohe kohe olen ma valmis minema ema juurde, piparkooke tegema. Ennem veel teen muffinite tarbeks shokolaadi-glasuuri ära. Ja siis lähengi piparkooke tegema.
Ausaltöeldes pole ma veel kindel, kas ma ikka lähen homme kooli, vb isegi ei lähe, siis ma pean ainult nuputama kuidas pildiraha kooli ikkagi toimetada. Eks siis vaatab.
Järgmine nädalavahetus tahaks midagi mõnusat  teha, peaks minema kuhugi, kodus ei viitsi istuda. eks näis, nõningad plaanid on :D
Olgu, ma siis jätkan küpsetamist. pärast kirjutan jälle,, Täna on niii ilus, minge välja, tehke piparkooke, ja olge palju perega ;)
tsaumiau ;*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar