reede, 12. november 2010

Oiikuidas täna nalja sai:D bioloogia ja muusikaajaloo tunnis :D
Carmen on ikka võrratu meil ;)
Lihtsalt võrratu.

Ja ma pidasin lubadusest kinni, ning olen täna kodus, te ei kujuta ettegi kui hea tunne see on, ausalt, teinekordki :D eks ole siis näha millal ma jälle koogile lähen. praegu plaanis pole veel,, pigem kosta siis juba,, aga eks näis.
vot
Ja mis ma veel räägin teile, ma tahan suve, mul on koolist kopp ees juba, tahan tööle minna, raha teenida ja siis sügisel reisile minna, ei tea veel kellega aga mitte perega, kindasti ei.. eks siis ole näha, aga kuhugi ma tahan minna,,
Ja ma ootan Tšehhi reisi, päris ausalt, tahan juba minna sinna,, nädalaega kodust ära, meeldiva seltskonnaga(ma loodan). Tahan.
Ja ma tahan juba Tartusse minna ka,, teatrisse,. Mina ei saagi nüüd aru kellega me sinna Tartusse läheme, aga vahet pole,, Mul on Carmen :D niiet muret pole:D
Ja merkul tuleb uni juba, pole harjunud reede õhtul niisama passima, muidugi väsitab ära:D

Ja ma ei teagi nüüd kas ma lähen saagi vaatama,, Carmen leidis juba uue kaaslase, niiet vist ei, täna kadus kino isu ära :D ei viitsi üldse minna vist. jääbki raha alles. väga hea.

Tsau praeguseks. Musmus ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar