pühapäev, 28. november 2010

Then She Found Me

 Eile oli TV3'est see film. Mulle meeldis, algul oli segane, ei süvenenud korralikult, aga siis kui juba filmi mõttest aru sain, siis meeldis väga.  
See laps oli hästi armas. Siis kui ta selle konna andis naisele :)


Ja nüüd hakkan ma siis klassi vaatama.. neid Elu pärast  I, II, ja III osa. Eile nägin IV osa, ja see väga meeldis,  niiet nüüd tahan kõik osad järgi vaadata. VOT.
Homme kooli, eksju? :D  
Loodan et buss ei tule vmida, et saaks koju jääda, magada, ja niisama päevotsa lumes hullata :D
Lume armastaja nagu ma olen.. 
Ahjaa, ja ma asin omale talvesaapad ka. läksime poodi ja siis vanaema ütles et noh ostame siis, ma et mida ostame ?  :D   Siis ütleb et tahtsid ju talvesaapaid:D  Õnneks leidsin kohe ka meelepärased,  Suht esimesed ettejuhtuvad, aga kenad siiski ;) Ma ei viitsi hakata pilti tegema, eks siis homme näete :D
Aga ikka sitaks soojad on need, palav hakkab lausa :D

See et, suusad peaks ka välja võtma, kuusaluvahel juba nägin esimesi suusatajaid. Niiet, Suusad välja ja suusatama ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar