neljapäev, 24. veebruar 2011

Baby please don't goo...

Kolmapäeval olid siis lühendatud tunnid,, kell 1 lõppes kõik,, siis panime Linda ja Agapuuga bussipeale.Laulsime. Sõtisime linna. Seikselime lindaga veitsa,laulsime, Karl läks oma klaasi järgi. Nii, siis jõudisime solarisse. Seal oli Niiiiii palju sõduripoisse (A)..   Lindaga jõllitasime neid seal. olime arvutis ka ja..  Nii ja siis hakkasime poisse ootama,. Nomdea, jälle sättisid ennast niikaua. Siis läksime Artisesse istusime seal, testisime üksteise nägemisoskust. Lapsed hullasid seal. Nii siis saime Ermo ja "igava poisiga" kokku. aga no need kadusid kohe ära pmt, saatsime Linda marsa peale, tüüp läks Tabasallu. Ja siis me suudnusime Markeniga kahekesi Kadriorgu. Vaatasime filme,, ma ei mäleta mitut me vaatasime:D tean et esimene oli "Neljanda astme kontakt" ja viimane "Poseidon" vahepealset ei tea:D
Poseidonit ma eriti ei näinud.. Oli muud tegemist,.  Mingi aeg läksime siis magama(voodisse). magama jäime mingi kell6 vb äkki?? ega ei tea ka... vb oli hiljem.Mingi kella viie ajal olin veel msinis,, Kaidi imestas et me ei magagi veel.. no cammoon.. ;)Kaidi, sa ise ka ei oleks minu asemel maganud ;D  mingi 9 ajal oli veel hull probleem et kus ja kellega ma olen. Ema teadis,, pidin vanaemale ka ütlema. Siis saatisin talle smsi. Nüüd koju jõudes kuulsin veidi õiendamist. Aga pole hullu, Ma ei kahetse et läksin, vahet pole siis mis jama kodus tuleb. Aga tundub et võtavad suht rahulikult, võrreldes eelmiste sarnaste olukordadega. Jan on mu peale teadmatutel põhjustel väga vihane,, eks hiljem selgub mis jama on. Igatahes see on ka seotud selle linna jäämisega. 
Nii,, Hommikul mingi pool8 tõusime,, vnoh,, tegime korraks silmad lahti,,aga voodist saime välja alles mingi kell10?! Umbes ni vist..
Mu külg valutab ka täiega,, koolist bussipeale minnes ma kukkusin, nii et mul on vasak küünarnukk jube valus ja terve vasak külg(pusa piirkonnast). 
Kaidit nägin veel bussis, tuli sama bussiga,, muljetasime oma eelmistest õhtutest  :D
Hahaa,,mul tuli bussis hea uni peale,, Kaidi läks maha siis silm lihtsalt vajus kinni, tegin lahti, jälle kinni jne jne..Ja ma magasin oma bussipeatuse maha :D  Läksin järgmises maha :D  ja pidin jala koju kõndima, nii umbes 4km :D  Õnneks polnud teel varje, oli lagendiku peal,, hea soe oli,, päike siras,.. aga no sittagi ei näinud, silmad kinni käisin,, nii libe oli ka.  Siis mõtlesin et no kui ma nüüd teepeal ei kuku,, siis kodus ukse ees kindlasti kukun.. Ja nii oligi,  mingi 5m enne ust kukkusin pikali,, põlved nii valusad jälle..
Krt uisutamis sinikad pole ikka veel ära läinud, ja ma juba tekitan juurde neid.
Väga meelde jääv õhtu oli! Aitäh sulle selle eest ;*

Black and Yellow,  Black and Yellow,  Black and Yellow,  Black and Yellow..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar