esmaspäev, 14. veebruar 2011

Eesti Laul 2011 Esimene poolfinaal.

Vabandust ma olen oma eesti laulu kommenteerimisega hiljaks jäänud, aga usun et mõistate, ;)  mul pole ju enam nii palju aega.  Isegi mu kalad on näljas koguaeg. Rääkimata siis veel blogimine eksole, Mõte on nii mujal, arusaadav ju,, isegi mina mõistan ennast prg. annan endale selle andeks.

  • Victoria - Baby Had You
Mm,  täitsa huvitav. veits üksluine.  Muidu päris okei, mulle meeldib.

  • Noorkuu - Be My Saturday Night
Üks kindel lemmik,, Super..  Väga meeldib,  Need mustad mantlid andsid muidugi kõvasti miinuseid,, kuid ma püüan siiski rohkem laulu kommenteerida.  Igatahes, meeldib kui laul, aga eurovisioonile ma ei tea kas saadaks,

  • Jana Kask -Don't Want Anything
Super. Kindlasti võiks saada Eesti Laul 2011 Finaali kolme parima hulka. Hääletan.
Seda laulu kuuldes oli mul kohe tunne nagu ma teaks seda juba ammu,, Hea tunde tekitab. Ausalt öeldes ma väikest viisi vihkan Jana Kaske,  no pole hea laulja,, välimus ka siuke nagu ta on,, Aga see laul on tõesti super.

  • Outloudz - I Wanna Meet Bob Dylan
Jällegi mulle väga meeldib..  ..old and gray...  Meeldib.

  • Elmayonesa - Kes ei tantsi, on poltisei
I Love This Man.   Eurovisioonile ei saadaks. Aga muidu super.
Sõnad on tasemel.Mu õele väga meeldib, see laulis kaasa refrääni, ma imestasin et kust ta sõnu teab,, aga näed sa teab. Mu õel on maitset ;)

  • Ans. Andur - Lapsed ja lennukid
Mõtetu.  Sisutühi.. Igav.  Üksluine.  Ei meeldi.

  • Kait Tamra - Lubadus
See laul on vähe eksinud. Kandideerib vales saates.  Ma ei oskagi öelda mis see parem koht oleks, kuid eurovisioon?? mida ta seal otsib? :S

  • Getter Jaani - Rockefeller Street
Go Getter. Getter peab võitma, siis on eestil väikegi lootus kuhugi jõuda. Parim laul sellel aastal, ainuke laul mis eurovisioonile sobib. Mina hääletan finaalis kindlasti tema poolt. Kindel see. !

  • Meister ja Mari - Unemati
Täielik jaburdus. Mulle ei meeldi, Noh jh, ega midagi ei saa öelda, mu õde laulab kaasa vähemalt :S  järgmine päev isegi laulis. Veider.

  • Marilyn Jurman - Veel on aega 
Pole midagi erilist. Tavaline. Ta pole ju laulja, mis ta läheb sinna.. Aga muidu meeldib. Raadiost kuulaks küll.
... see aeg ei ole raisatud..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar