esmaspäev, 4. aprill 2011

Ja nii ongi.

Milline jumalanna sa oled?

1. Lapsepõlves(14 aastani) sa...

  • pidasid päevikut, kuhu kirjutasid kõigest juhtunust.
  • olid väga õpihimuline laps, oma vanemate uhkus.
  • olid väga aktiivne: käisid ringides, tegid sporti, osalesid võistlustel jmt.
  • olid kõige veetlevam tüdruk klassis, sul oli palju austajaid.
  • unistasid armastusest, pulmadest ning suurest perekonnast.
2.Sinu isiksuse kujunemisel on mänginud suurt rolli...

  • sina ise - sa ei kuulanud teiste nõuandeid.
  • isa või vanaisa.
  • sinu õpetaja v mõni kirjanik.
  • mehed.
  • ema, tädi või vanaema.
3. Kuidas iseloomustaksid oma vanemate suhteid?

  • nad tülitsesid palju või läksid lahku.
  • elasin isaga, emaga suhtlesin vähe.
  • ma ei süvenenud nende suhetesse.
  • nad armastasid teineteist väga, ja see armastus laienes ka minule.
  • meil valitses patriarhaalne kord: isa käis tööl,ema tegeles laste ja kodutöödega.
4.Mis ajast saadik pead end täiskasvanuks?

  • kui mõistsin et olen veetlev naine.
  • kui lõpetasin kooli.
  • kui leidsin endale töö.
  • kui kaotasin süütuse.
  • kui abiellusin
5.Kuidas iseloomustad end praegu?

  • Kõige tähtsam on sisemine harmoonia:minu tunded, looming.
  • Ma olen tüüpiline realist.Naiseks olemine aitab elus läbi lüüa.
  • Mul on kindel eesmärk, mille nimel olen valmis kõik tegema.
  • Olen silmapaistev isiksus, paljud armastavad mind ja ka mina armastan.
  • Mul on armastav mees ja ma olen hooliv naine. Mul on elus vedanud.
6.Sinu arvates on armastus...

  • täielik teineteisemõistmine.
  • karjääri hävitaja.
  • huvitav kogemus.
  • elu eesmärk.
  • tugeva abielu alus.


Sa oled Persephone
Persephone – vanakreeka mütoloogias allilma- ja viljakusejumalanna. Selline naine on reeglina loominguline ja romantiline isiksus, kes paneb suurt rõhku tunnetele. Seepärast on armastus tema jaoks raske katsumus. Persephone unistab suurest armastusest ning otsib ideaalset partnerit.


Täpselt õige, Nii minumoodi on see. Viis pluss. Täiesti mina.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar