laupäev, 2. aprill 2011

Saturday

Pole jälle ammu Bloggisse kirjutanud.
Teisipäevane jalgpall oli super, parajalt suutsin närvi minna ja karjusin ka korralikult kui väravad tulid. :D
Nüüd siis passin kodus, Istun msnis räägin Silveri ja Markeniga juttu. Peaks tglt remonti tegema hakkama, ega keegi teine minu tuba ju prg ei tee.. Aga sitaks viitsingi ju :D   Eks näis mis sellest saab, küll kuidagi saab Kaidi ka siia tulla kui vaja.
Ilge suve igatsus on, Marken näitab ka mingeid suve videosid ja selline tahtmine tuleb peale. Pidin täna veel linna minema, aga no kodus kõik huiavad tra.  Suvel vabadel päevadel nad mind ei näe, arvestagu sellega, prg öelgu mis tahavad, siis hoidku suud kinni.

It’s Friday, Friday

Gotta get down on Friday
Everybody’s lookin’ forward to the weekend, weekend
Friday, Friday
Gettin’ down on Friday
Everybody’s lookin’ forward to the weekend

Tean et nõme laul, aga mdea, mulle vahel isegi meeldib:D
Silver küsis just kas Rebecca on mu iidol :D no mida veel :D  (pigem on silver mu iideol, käin tema jälgedes, viimasel ajal tundub nii(vastasin talle sedasi))
Sexima ei pea saunas kuna seal on hot,vaid mees peab oskama sexima nii et ka alaskal oleks HOT!!
(marken saatis selle)
Kolmapäeval pean arsti juurde minema. Nõme. Ei taha üldse. Pärastiseks veel väiksed plaanid, aga no eks näis kas ka midagi toimub. Prg tundub et ei. Keeruline asi.
Uusi pükse pean minema ostma. (Ei hakka rääkima miks :D  Aga no eelistega juhtus nii üht koma teist)

Terve päeva vist kirjutan ühte postitust. vahepeal toimetan ja siis jälle kirjutan ja.  Prg just tegin süüa. "Kartuli pudru ja kanafilee kaste" :D
---
Nii, Kartulid keenud nüüd. Plaanid muutusid vahepeal, siiski lihtsalt kartulid, ei tule kartuli putru :D Piim saab otsa muidu, ja pika vaidlemise peale tuleb välja, et keegi ei viitsi poodi minna ka.

Järgmine nädalavahetus tahavad mu Viljandi kamraadid siia tulla. No mdea pean midagi välja mõtlema kuhu nad panna. Ma ei saa prg endajuurde kutsuda.  Suvel,, siis saab, siis tulgu kes tahavad. Siis kui mu tuba valmis,( soovitatavalt tulla kahekaupa.(poisid ma mõtlen)). Kaidile ju ka vaja kedagi, Võib ka rohkem tulla, Tal pole probleeme mitme poisiga olla ;)    See suvi tuleb hea.  Tahaks kuskil reisil ka käia ära tglt. Aga no tundub et ei saa. Esiteks raha napib, ja kui tööle saan, siis aega ka.

Okei tsau prg, pean kinni panema selle, arvuti hakkab vaikselt kokku jooksma, ei tea mis jama see on. :S
Tsau muskad, pärast kirjutan jälle;*

2 kommentaari: