pühapäev, 10. aprill 2011

Sunday sunday sunday ooooo...

Ohjh, Ma pole juba mdea kui kaua aega nii tubli olnud kui täna, tegime lõket, põletasime oksi ja igat moodi sai asjalik oldud.  Mul on tunne nagu oleks uus elu alanud. Uus puhas leht.(mõnes mõttes vähemasti).
Üli hea uni oli täna, magasin 1ni :D Tõsiselt hea uni oli. Ja peale seda oli nii palju energiat, tuiskasin ringi nagu mingi Duracell, päriselt no.  Ma ei oska seda kuidagi kirjeldada ka. Aga üli mõnus tunne on.
Nägin täna Janat üle pika aja, Nii mõnus kõht on ees tal, täiega armas,, Mdea lapse ootel naised lihtsalt on armsad. Ootan juba millal pisike sünnib. Aga no sinnani on kaua aega :)

Peab ikka sinna Viljandisse minema nüüd ükskord :)  Tuleb päris tõsiselt plaani võtta see.
V siis Nemad tulevad siia. See ka võimalus. Ah eks näis ;)

Ma peaks hakkama vaikselt eksamiks õppima :S
Mul nii palju hüüumärke ekoolis. mm, meedias 3tk,, joonestamises 3tk,, Inkus üks hüüumärk, matemaatikas ka üks. Jube. Pidin kalkulaatori ostma, aga näe ei ole selleni jõudnud veel, seega ma tõesti ei saa koduseid täid teha ja see eelmine teema on täiesti 0, tunnis ma ka pole mitte ühtegi ülesannet teinud, isegi selle peatüki teooriat, neid definitsioone ja valemeid ja midagi ma ei kirjutanud üles.. mdea türa. Eks näis, püüan lihtsalt pähe õppida valemid ja siis teen kuidagi kolmele äkki ära selle. Perse psühholoogias on ka 1 see on mingi kt mis on tegemata jäänud.
ei krt selle epan minema ära parandama. Täna õhtul ma õpin. :)  Niiet mdea. Ärge segage :D:D
Perse. ma pean saama krt nelja vist matas. sest mu hinded on prg: 4*,3,3,4,4   :S  Jama noh, okei, eks näis. Ma ei taha perioodi kolme :(  Meedia peeaaan ära tegema.  Mdea. mul oleks kellegi vihikut vaja kust kõik see tekst kirjutada maha. Mul vihik pmt tühi, midagi pole. siis selle järgi saaksin tööd ka järgi teha kõik :)  Loodan leida mõne lahke klassiõe :D     OKKKEIII, mul on meedias viiiis hüüumärki,, WTF naguuu.  Asi tuleb käsile võtta..

Okkei, ma suundun kohe õppima. Tsauu :*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar