esmaspäev, 30. august 2010

See nii pikk, et seda ei viitsiks minagi lugeda:D

Uh, ma pole mitu päeva juba arvutis käinud, pole aega olnud, nii palju on tegemis, pidu pidu ja haige ka veel ja. Kohe räägin kõigest lähemalt;)
Nii, reedel tuli Simoona maale, olime arvutis natuke ja käisime väljas jalutamas ja rääkisime juttu. no ja siis läksime magama lihtsalt. see päev oli pohhui
Laup. ma magasin kaua ja siis tuli simaoona meile, olime arvutis. Järsku oli Martin mu magamistoa uksetaga:D pole teda nii ammu näinud, kutsus mu välja ja et ma temaga sauna läheks õhtul, ütlesin et vaatab, no ja siis käisin pesemas ja tegin näo pähe ja läksingi välja (onu juurde, Martin oli seal). Onu juures oli mingi seltskond, kõik jõid ja. Nii, kes seal siis olid.. Martin siis eksju ja Hernesto ja Sander ja Silvi vms ja Haarald ja Jana ja Jan ja Simoona siis ka.. no ja algul olin toas natuke ja kohe kui välja läksin siis mehed hakkasid sauna minema, vedasid mu sauna peaaegu, et ma nendega koos sinna läheks:D nomida, no siis õnneks pääsesin.. pärast kui kõik välja tulid siis Martin liputas natuke seal, ei tahtnud riidesse panna , no ja siis ta käisiki seal täiesti alasti ringi natuke aega, siis mängis ürgmeest:D onul on mingi lambanahk(siuke vaibamoodi asi) pani selle omale ümber ja istus sellega seal laua taga:D no siis pani riidesse ikka hiljem teised ütlesid ka juba et mida sa liputad:D no siis hakkas see lõputu tantsimine, aa ei siis hakkas Sander oma komplimentidega:D tõesti ma pole terve oma elu jooksul nii palju komplimente kuulnud kui sel õhtul:) No ja siis tantsisime Sandriga ja ta hakkas mingiks kosjamooriks siis, Tahtis mind Martiniga paari panna.. Ja siis tantsisime ja tantsisime ja tantsisime Martiniga. Ja see Hernesto käis nii pinda, koguaeg tahtis tantsida aga ma keeldusin. Lõpuks tuli Martin vahele ja kaitses mind ta eest. Siis mingi aeg läks Sander minema, me hakkasime ka Andineeme randa minema, (no see muinastulede öö värk oli) tegime oma tule sinna ja, ( kõrval olid õpetajad: Muhv, Aili, Viive, siis see psühholoog ka ja, no ja teisi ma ei näinud) Martin ja Hernesto läksid suitsu küsima kuhugi teistelt. Siis kui tagasi tulid olid neil mingid lauad käes mingid puud ühesõnaga ja need panid need lauad sinna õpetajate lõkkesse:D seisid ilusti siis selle tule ümber ja, Siis Hernesto ütleb Martinile et küüle vaata meie omad on ju seal hoopis:D Martin vaatas siis neid õpetajaid ja sai aru et on ja mingid võõrad:D tulid siis meie juurde ilusti ja siis tuli Martinile meelde et nad panid need lauad valesse lõkkesse:D Läks tagasi võttis pooleldi põlevatsest laudadest kinni ja vedas meie lõkkesse:D tra kus ma naersin lihtsalt ni:D isegi need õpetajad naersid:D
Vot, ja siis võttis Martin ennast riidest lahti ja läks ujuma,(jälle alasti) kõik inimesed(k.a õpetajad) vaatasid ja sosistasid seal omaette:D me jumala muretsesime juba et äkki upub ära, aga no ma jälgisin teda koguaeg ja pead oli näha:D niiet kõik läks hästi, ja siis me läksime koju tagasi:D
Simoona tahtis magama minna, ja onu ütles teistele et pidu on läbi, need kohe et mis mõttes et me küll magama ei taha minna, no ja siis otsustasidki minna Võsule O kõrtsu , Maksid onule et ta ära viiks need. Mind veeti ja kaasa, vnoh Jaana tahtis et kaasa sõidaks et kui juhuslikult Jan peaks ta hahtma ka sinna jääda siis ta ei peaks üksi tagasi tulema, pidin taga Martini ja Hernesto vahel istuma, oi kuidas ma naersin, tüübid ei suuda ju käsi paiga ka hoida:D aga see selleks.
Jõudsime siis Võsule ja mehed lähevad välja ja, onu ütleb mulle et sa ei tulegi w?.. ma et mina ja mingisse Kõrtsu, et ma ei sa sissegi ju:D No aga siis ikkagi läksin, olime natuke aega ja siis onu ütles teistele et me nüüd lähme et Jana ootab ju autos. No need tahtsid siis et mina sinna jääks muidugi, aga ma ei saa ju kui onu ära läheb..No siis need otsustasid et ei jää ka sinna, pmst täiseti mõtetu käik oli. No ja siis sõitsime minema, taheti beel 7taevasse minna aga see oli kinni, no ja hakkasimegi siis tagasi tulema.. sõitsime ja siis mehed otsustasid et tahavad linna sõita, no ja siis sõitsimegi linna.. mina jälle taga nende vahel. hoidsid mõlemad kätt ümber mul, üks sikutas ühele poole teine teisele poole.. Martin on tore, aga see Hernesto mulle ei meeldi, Martinit tean ma juba ammu ka.. Ta on juba aastaid igal suvel meil käinud.. no ja siis sõitsimegi, seal ei juhtunudki midagi väga.. hakkasime juba linna jõudma ja siis nad üritasid mu ära rääkida et ma nendega läheks kuhugi klubisse, aga no mis moodi, ei saa ju nii:D ütlesin et teinekord, Ilmselt järgmine suvi, siis lubasin ka Martiniga sauna minna:D Ja siis panimegi nad kesklinnas maha. Martin veel suudles mu kätt ja ütles et, "Järgmise suveni, Kallis" :D Ja nii nad läksidki.
Lõpuks kui koju tagasi jõudsime siis oli kell pool3 kodunt ennem ära läskime oli kell pool12 vist, niiet pikk reis oli :D Nii väsinud olin et jäin kohe magama pmst, ennem räägisin veel vanaemale kus me kõik sõitsime
Järgmine päev pea nii valutas, nagu oleks pohmakas olnud, aga ma polnud mitte midagi joonudki, absoluutselt. Jube nohu oli ainult. ilmselt sellest valutaski, Läksin siis suht kohe onu juurde ja ema oli seal juba, onu kohe et, noh otse võsult jah?:D tüüp oli juba emale kõik ette kandnud kus me kõik käisime. aga no pohhui. aa onu lubas veel õhtul ei lähme kunagi koos jälle võsule pidu panema:D no eks vaatab siis kas ta seda ka hiljem mäletab.
Aa laup. veel .. Martin oli kuidagi väga.. kahtlane.. tantsis kahtlaselt, tegi seal postitantsu ja.. HAH sületantsu tegi mulle:D oi kuidas ma naersin jälle, ei teagi mis sellega üritas, igastahes ta üldse terve õhtu tantsis minuga, tiris mind käest ka kogu aeg, et ma ikka sauna läheks temaga, olina juba lõpuks peaaegu valmis seda tegema, aga siis ta õnneks jättis järele, vedas mul..
Pühap. oli suht mõtetu. ravisin ennast ja, läksin juba kell 10 voodisse eile. aga no magama jäin ikka peale 12:D

Umh, ma juba ootan järgmist suve:D ei no tglt ka, Martiniga on alati tore;)

Okei see oli nüüd tõesti pikk postitus.. Nagu romaan juba:D kusjuures ma jätsin pooled asjad kirjutamata:D

Okei Tsaukii;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar