esmaspäev, 13. detsember 2010

Eiseeonee

Rääkisin just emaga, ütles et homme ka ei saa välja veel, et aega läheb,  pole veel kõiki analüüse võetud. 
Pisike on mul tilgutite all, rääkisin temaga ka telefonis. lubas et saab varsti terveks et siis tuleb kohe mind vaatama :) nii armas.. ütles et tal on kollane tekk  :)  nii kurva häälega oli, kahju temast, tahaks vaatama minna teda :)  äkki homme lähen. 
Tra mdea kus see merimetsa haigla ongi. aganoh, vaatab. 

Laup. siis Tartusse jh., ei viitsi eriti, saaks sinna jääda siis ja, aga no korraks on mõtetu .
Millalgi peaks linna ka minema, pole ammu Kerli juures käinud, Silverit pole ka ammu näinud. 

Ja krt mul on nii külm, tahan sooja.  Tahaks suve juba. 
Et ma ära ei unustaks siis 12,jaanuar on arst. tuletage mulle meelde siis. Jälle pean koolist puuduma, nagu alati.

Ma ei saa aru, mu postitused on nii lühikeseks jäänud, nagu reaalselt, 
Ei oska enam midagi kirjutada, peaks mingeid pilte ka vahepeal panema, viimasel ajal olengi rohkem piltide peale üle läinud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar