laupäev, 19. märts 2011

Wrong Turn

Vaatasin just seda filmi. Ma tean et jube vana film, aga mis siis, ma pole sattunud lihtsalt seda varem vaatama.  Jube oli.  No mdea, ma ikka mitu korda võpatasin korralikult ja kiljatasin. Egert muidugi ütles et ta ainult naerab kui seda vaatab. Hea et ma valges seda vaatasin, ma ei julgeks magama jääda enam, nõrganärviline nagu ma olen:D Jube. Eile ju ka, öösel millalgi, vno õhtul veidi hiljem vaatasin igast õudukate treilereid,, et mida tõmmata omale. Ja päris päris hirmus oli wc'sse minna pärast :D:D Vott.  Soovitan vaadata kes veel näinud pole.                                         Nüüd tahaks veel minna Kormorane vaatama kinno. Et siis paluks ettepalenkuid, kes tuleb minuga? :D  
Mõned pakkumised on, aga ootan parimat pakkumist. :D   
Ma tahan juba järgmisi osi vaadata :D  

Homme siis linna vist, pean poodidesse minema,. 
Esmaspäevaks oleks vaja midagi, pole muidu midagi selga panna :D

Ma mõtlen veel, püüan veel miskit siia blogisse välja võluda.  olen selle unarusse jätnud vahepeal.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar