pühapäev, 19. september 2010

Abrakadabra, simsalabim

Sellest unenäost siis, mida eelmises postituses mainisin.
See oli midagi sellist:
nägin unes et jooksin üle raudtee rööbaste-olin teel arstijuurde( see arstil käik oligi järgmisel päeval päriselus)-raudteel olid neljad rööpad kõrvuti.. kukkusin maha viimasele, ega saanud püsti, ja otse minu suunas tuli rong, suutsin siis kõrvale hüpata, järgmistele rööbastele, ja sealt tuli ka rong, jne.. neli rongi tuli korraga.. minu poole, kolm ühelt poolt, üks teiselt poolt. pääsesin napilt.. ja siis ärkasin..

No ja ma saatsin siis selle unenäo ära ühele meilile, ja 4-5 päeva pärast pidi siis tulema selle tähendus, et mida see siis tähedab, v et mida see unenägu mulle öelda tahtis vms..
No ja siis vastuseks tuli midagi sellist:
nähtud unenäo seletus:

Ees on oodata külaliste saabumist, kellega koos
lahkud kodust. Seoses selle lahkumisega on
toimumas muudatused sinu elus, kuna nägid 4 paari raudteerööpaid.
Kukkumine tähendab, et tänu muutustele, mis sind ees ootab, on sul hirm ja
kardad otsuseid vastu võtta. Kuid lõpuks langetad ikkagi otsuse lahkuda.
Kuid sa tuled tagasi, kuna üks rong tuli teisest suunast.


Ma lihtsalt ei saa, ma usun selliseid asju, ma nii tahaks üldse mingi ennustaja juurde minna,, seal samas kohas saab ka tellida omalt ennustuse et saadad oma pildi ja siis küsimused millele vastust saada tahad v siis lähed kohale eksju.. aga no see maksab 250-500.- pean koguma hakkama, nii põnev teema minumeelest.. aga no eks näis kas ma jõuan sinna.. igatahes ma teinekordki saadan oma unenäo sellele aadressile..
Aga jh see külaline kellega koos ma lahkun kodust võiks tõesti tulla juba,, juba ootan noh:D
aga samas see et ma seda praegu unes nägin ei tähenda et see praegu juhtub see võib alles 10a pärast ka juhtuda, aga no loodame paremat..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar