laupäev, 11. september 2010

Jahh

Ma pole nii kaua kirjutanud,, üle nädala juba. Pole millestki kirjutada ka.
Rix on soomes- "hoiab distantsi", Erik ma ei tea kus.. mõtlesin täna et oleks kokku saanud, aga noh, tal muud plaanid, no vahet pole.. Kadus juba tahtmine kuhugi minna ära.. Siis tahtsin Silveriga kokku saada, saatsin smsi et ta msni tuleks,. ei vastanud eksju, siis helistasin, niikaua kui vastu võttis siis panin ära, mõtlesin et äkki magab aga no selle peale ikka ärkab ju.. aga ikka ei tulnud msni.. ise teab.. mina ka ei viitsi temaga siis kokku saada, kui ta siia tuleb. Pohhui...
AGA järgmine nv pean ma kindlasti linna saama.. Kahju, Kerlil on omad plaanid juba.. aga no eks siis vaatab kellega ma seal aega veedan, aga linna ma igatahes lähen.. tahaks kuhugi.. ma ei tea ka no.. klubisse v kuhugi.. Ei taha siin pommiaugus passida.. vihkan siin elamist.. tõsiselt ma kaalus järgmisel aastal kutsekasse minekut. Üks aasta läheb siis küll raisku, aga no ikkagi.. ma tahan linna.. oma koju.. KRT miks ma ei kolinud see aasta juba linna,... see oleks lihtsalt super olnud,, ma üldse ie mõtleks et kuhu ja kellega ma mina saaks, lihtsalt läheks ja oleks,, alati oleks keegi kellega kuskil olla.. siin pommiaugus pole ju kedagi.. pole midagi mida teha,. TAHAN ÄRA SIIT!!! päriselt noh.. ma juba mõtlen et peaks mingi korteri peale mõtlema,, vnoh onuga rääkima et äkki tal on midagi kuskil,. et ma elaks kasvõi nädalavahetustel linnas, kui siin koolis käin siis nädala see oleks siin, aga nv linnas.. see oleks ka parem.. kui lihtsalt saan alati linna minna, ilma et peaksin mõtlema kuhu ööseks saaks jääda.. aga no kust ma selle raha võtan et üüri maksta v midagi.. mul pole ju ka mingit korterit.. . aga no eks näis siis.. ilmselt ma ikkagi ei saa siit minema.. KAHJUKS. kuigi väga tagaks. Aga küll tuleb ka minu aeg. kunagi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar