kolmapäev, 15. september 2010

Umpa umpa

pole jälle mitu päeva kirjutanud,, Igav on olnud.
Hah, pidin kirjutama siis sellest kutist:D
Et siis, mingi kutt oli bussipeatuses eksju. no ja siis ta vaatas mind iga natukese aja tagsnt ja bussis ka( ta istus minu taga) no ja kui ma bussist väljusin ja välja jõudsin vaatsin tema poole ja ta naeratas niii armasalt:) Nii armas. No ja nüüd ma ei teagi kes see selline oli:D ta peaks kuskil Kolgas v loksal v kuskil seal pool elama, aga no ma ei tea ka kindalt.. igatahes ma lähen see laup. ka linna ja tulen sama bussiga koju:D eks siis ole näha kas ta on ka seal:D võiks ju.. täitsa kena poiss oli ju;) (see oli lühiversioon sellest)

Uhh, mis siis veel.. Igav on olnud viimased päevad.. Carmen ka pole suurt midagi huvitavat rääkinud.. ainult üks ja see sama teema:D no mis teha kui mõni nii vaimustuses on.
Olen juba mitu päeva jõusaalis käinud.. homme vb jälle, ei tea veel.. aga nüüd mõtlesin et hakkan Elle trennis käima.. kolm korda nädalas.. Jansa ka ju seal ja.. Carmen vist tuleks ka ühel päeval vb ja.. aga no eks näis. Pean onule ka rääkima et ta kolmel päeval nädalas mulle järgi tuleks :D Aga no eks ta ikka tuleb,, ise vingub ka koguaeg et ma koguaeg kodus passin.. Kusjuures hea on käia niimoodi kuskil.. eile mõtlesin lausa et peaks linnas käima mingis trennis,, aga no ma eitea millises.. No ja üksi ka ei taha käia,, siis peaksin kellegi veel endaga kaasa meelitama:D
Eks siis vaatab..

Okei ma ei viitsi praegu rohkem,, vb jõuan midagi kirjutada veel õhtul, aga vaevalt.. Nii palju õppida täna. :(

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar