pühapäev, 19. september 2010

Olen blogi unarusse jätnud

Jälle pole tükk aega kirjutanud midagi..
Ni, mis ma siis vahepeal teinud olen? Ei mäletagi.. Koolis käoinud ikka, nagutavaliselt.
Reedel käisime Carmeniga linnas,nagu te ilmselt juba tema blogist olete lugenud.. Ja seal bussis see kutt oli lihtsalt nii sarnane sellele keda otsisin:D Aga jh, ei olnudki tema,, aga no pohhui, vb ongi parem et ei olnud. Igatahes ja käisime linnas, polnud sittagi teha seal, aga no kui tasuta saab sõita, siis ju peab minema:D
Laup. käisin jälle linnas:D hommikul läksin ja kahese bussiga tulin, (ei Carmen seda poissi polenud seekord seal bussis) Käisin ostsin omale uued püksid, pluusi ka.. ( Kaidi, nüüd saan ma kingadega käia jälle, jama muidugi et 1.sept möödas on, nüüd pole enam kuhugi mina nendega eriti,, aga no ootame siis teatrit) Ja uskuge v ei aga see pluus on lilla :D Mina kes olen suhteliselt lilla vihkaja, ostsin omale lilla pluusi. Aga no see oli nii armas lihtsalt:D pidin ostma..
Nüüd on jälle raha otsas,, pean jälle lunima hakkama..
Nüüd millalgi varsti varsti pean ma emaga linna minema.. saan lõpuks uue arvuti. , pisikese, aga ikkagi uue :) Vot. No ja siis pean veel vanaemaga ka poodidesse minema, leidsin omale sisejalanõud lõpuks, no ja tema siis peab need ära ostma, nagu ikka.. ja Talvejope leidsin ka, seda peaks ka ostma minema,- eiei, pole midagi veel vara, ilmad juba külmad. Talv juba uksetaga ju. Igatahes pean linna minema jälle..

Eile rääkisin vanaemale et tahan linna elama minna, see hakkas jälle ajama et ma tahan mingite meeste ja piduse pärast sinna kolida,, nagumida? pidudepärast vb küll aga mingite meeste? noei.. Oleks mul vaid korter kuskil. aga no pole ju. aga no see selleks..
Tahan et mu unenägu läheks täide, vnoh et selle tähendus täituks..

Tsau praeguseks!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar