kolmapäev, 1. september 2010

nonii nonii noniiii

Hakkabki pihta see õppimine jälle!!
Ja ongi esimene koolipäev läbi. Tore oli, polnud ammu ju sõpru näinud ja.. AGA mul on nüüd jälle villid :S kanna peal.. täiesti haige.. läksin peale kooli ema juurde ja sealt pidin jala koju veel tulema.. no ja mis te arvate mis ma tegin:D ma tulin poolteist km paljajalu koju:D mööda krobelist asfaldit.. Algul oli mõnus, nagu massaaž. aga pärast oli valus,, seal mingi koha peal oli parandatud neid auke ja seal olid lahtised kivid, ja siis oli valus.. aga no koju ma ikka jõudsin. :)
Mis siis veel, eile ma ei tahtnud üldse kooli minna, vnoh tahtsin ainult esimest päeva et uusi nägusid näha ja nii, ja rohkem mitte.. aga nüüd, täna oli koolis nii tore et tahan tagasi juba.. Tahaks istuda tunnis ja jutustada:D nii palju on ju rääkida.. Või siis need tunnid ujulas:D nendest tunnen ma ka puududst.. sel aastal on muidugi neid aegu vähem, kuna rohkem tunde on, aga eks näeb siis:D
Mhh, ja Linda,, sinuga tuleb meil küll palju pikki jutuajamisi :D mind juba nii vaevab see uudishimu :P

Okei, praeguseks kõik,
Tsaukii;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar