kolmapäev, 15. september 2010

Trenn trenn trenn... :D Mulle on mingi trenni hullus sisse läinud.. jälle midagi mis Carmen on mulle süstinud.

No ma ei tea mis trenni teha..
Äkki väike vesiaeroobika?:D
Või lihtsalt aeroobika?
Või hoopis mingi tants? no ma ei tea..
Kunagi tahtsin ju võistlustantsuga tegeleda.. aga ei,,
nüüd jälle mõtlen et tahaks proovida, aga no mitte võistlustantsu, vaid no lihtsalt peotantsu vmidagi.. et noh natuke algelisemal tasemel.. see parandaks rühti ja värki ja, mitte et ma küürakas oleks, aga no ikkagi:D
See jõusaal lihtsalt tüütab hiljem ära ma arvan,
praegu on küll okei, et ikka aina tahaks tagasi.
aga no pikemalt ainult sellega ju tegeleda ei taha ka.
Tahaks midagi millega tegeleda põhjalikumalt.
No nagu Linda ratsutab ja Simoona tantsib ja..
Tahaks ka mingit sellist hobi.. Aga ei tea veel milline see olema peaks:D



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar