esmaspäev, 20. september 2010

sa vaata mul silma ja vastuseid sa

no mis ilm, päike paistab ilusti ja vihma sajab, tulin just koju, käisin vetsus ära ja vaatan et minepekki kuidas sajab noh:D kindlasti on kuskil ilus vikerkaar, aga no nõme ilm.. viimasel ajal üldse sajab jube palju, aga no muidugi seenelistel on hea meel :D
Hah, käisin ka laup. seenel:D uskumatu eks, viimati käisin vist a la 5a tagasi:D käisime ja onuga sest ma tahtsin seenepirukat teha, teate, päris hea tuli kusjuures.. ma ei tundnud ühtegi seent ära, no männisenne tundsin aga no teised korjasin niisama et äkki kõlbab süüa:D kodu pärast vanaema vaatas mis ma siis korjasin seal. Tänagi sõin veel seda seenepirukat mis tegin.. tehke ka;) retsept on septembri TervisPlus 'is.. Niiet tehke, proovige, katsetage.

Mul juba sügismasendus/-väsimus. Tahaks magada magada magada.. Suve tahaks ja juba.. ei ennem tahan sünnipäeva enda oma ja siis teiste omasid ka ja,, aga no suvi võiks ikkagi kiiremini tulla.. krt varsti tuleb lumi maha no :S
Aga no mis ma sellest ikka.. Igav on jälle üksi kodus passida, tahaks välja minna, aga pole kuhugi minna,,
Olen oodanud sind tagasi
Ja see krdi ihuüksi,, ma lihtsalt ei saa sellest laulust üle:D meeletult meeldib..

Pole juhtunud veel minuga
Et oma südame välja tahaks rebida..
Ja nii mu päevad mööduvadki,, seda laulu kuulates, No srry, tean ja et vana lugu, aga hea siiski..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar