neljapäev, 16. september 2010

Prrr..

Ma olen väsinud.. Ei viitsi õppida ega midagi.. homme inkus töö.. jälle 2 noh rsk.
Aga no okei.. reede on homme vähemalt.. See on hea..

Ahh, ja ma olen hakanud juba oma sünnipäeva peale mõtlema.. see küll veel nii kaugel, aga ikkagi.. Kaidi krt ajab mulle aina et kas ma ikka pean jne.. Et ikka seekord ööseks kõik jääks jne jne.. no kuidas krt, pole ju ruumi pidada kuskil midagi., niigi eelmine aasta sain onu juures pidada.. vaevalt et ta seekord jälle seda pakub.. aga no eks näis. ikkagi see nii kaugel veell.. Küll ma midagi selleks ajaks välja mõtlen..

Pidin täna trenni minema,, aga no onu ei saanud järgi tulla.. niiet ma siis "vedasin alt" Kaidit ja Ardot.. aga no mismoodi ma nendega olekski sinna läinud.. Imelik ju.. passin niisama ja vaatan kuidas teised kudrutavad:D:D nagu Carmen ja Jarmo noh:D
Aga no jäi minemata nüüd.. Homme vb ujuma hoopis.. aga ei tea ka veel. õhtul otsustan..
Tahaks linna nv'l- äkki saangi,, peaks mõned sõnumid saatma täna veel.. vb saan teada midagi,, et kas ja kuhu ja kuidas jne jne..

Aaa ja Carmen homme on ju Vaidoo::D:D Lähem siis ikka eksju,, ikka kindlasti onju.. Täpselt meile ju:D

Aga no okei.. ma ei viitsi rohkem kirjutada.. Hiljem vb kui midagi pähe tuleb:D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar