pühapäev, 26. september 2010

Mis siis ikka

Täiesti mõtetu nv. Kõik päeva ainult kodu istunud.. no eile käisin naabrite juures saunas, aga no see oli pohhui.. Eile tegime õunamahla väljas, mõnus ilm oli, päike paistis ja värki.. Täna on lihtsalt jube ilm,, teised on küll kõik väljas aga jhh,, ma olen haige ja kohe mitte ei kipu sinna välja. Lürbin teed järjekordselt, mul selle nädalaga juba üle poole paki teed ära joodud :S Loodan et see kuidagi halvasti ei mõju mulle, Tahaks apelsini:D Aaga ei viitsi külmkapi juurde minna praegu.
Ja Silver on ka paras sitapea.. Ausalt , mul pole teda vaja. absoluutselt mitte. See on täiesti nõme lihtsalt kuidas üks inimene käitub, aga no mis mul sellest, pohhui, ise teab mis teeb.
Tahaks mingeid pilte panna.. aga pole midagi, nüüd sain patareid omale poest:D saab klõpsudada jälle veidi.

Oh juudas mis tüübid meile tulid praegu :D Mingid maffioosod noh:D mingi musta mersuga mehed:D Jan'i juudre tulid ilmselt. Lähen vaatan mis tahavad..
Läksidki Jan'i juurde. vot vot,

Aga okei, ma siis pikalt ei lobise siin. Homem jälle kooli ja, peab õppima hakkama, OI ja raamatuid pean ka lugema hakkama :D Hui hakkangi täna..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar