neljapäev, 30. september 2010

Vastik

Ma pole jälle nii pikalt kirjutanud..
Ma olen suht pettunud oma sõprades vnii.. vnoh, mis sõbrad nad ikka no niimoodi.. Igatahes, pean omale uue usaldusisiku leidma, ei saa neid usaldada enam nii palju,pealegi seda vingumis ma lihtsalt ei kannata, tra mina teen asju nii nagu mina teen, ma ei pea seda tegema nii nagu teised... Kodus ka tra kõik lihtsalt vnoh vanaema ainult, ajavad mind nii närvi,, haige lihtsalt.. Tahan juba linna.. olen juba üpriski kindel et sügisest lähen kutsekooli, mittemisiki ei hoia mind siin kinni,
Niiet nüüd ma ei teagi, kas ma siis lähen Karli sünnipäevale v ei. samas tahaks minna, aga samas nagu ei tahaks ka, kõik sõltub nüüd Kaidist,. Sest kui tema ei lähe ei lähe mina ka, kuna mul pole seal siis mitte kellegagi koos olla., üksi ka selles seltskonnas olla ei taha.. vott....
Jaa,, ma saan esmasp. vist uue arvuti, ja talvejope ka :D ja lähen kinno ka ilmselt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar