kolmapäev, 22. september 2010

Taevas vaid teab

Pole kirjutada millestki, tahaks ära siit endiselt. Otsain kortereid aina, mõned kenad on, aga jh..
Mis siis veel, aa.. ma olen endiselt haige veidi, pole veel Elle trenni jõudnudki, aga no eks näis, Jaanika hakkas üldse sellepärast vinguma et sinna minna tahan, et ta saab treenerilt liiga vähe tähelepanu siis, nomidaa eksju.. Aga no pohhui, eks siis tuleb hakata Kaidiga jõusaalis käima, peaks ujumas ka käima, krooli peab õppima:D vnoh seda hingamist rohkem seal veeall..

Okei ausaltöeldes ma ei viitsi rohkem kirjutada, kõik kobivad magama ka juba ja.. eks minagi lähe varsti.. Praegu veel jutustan natuke msnis..

Aa ja teate, mina sain mata töö kolme,, uskumatu, ma ei saa aru kuidas see nii metsa sai minna lihtsalt noh, ma oskasin küll aganoh jh:D
Okei, Tsauki;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar