laupäev, 30. oktoober 2010

Baltic Session

Eilsest siis:
Ja ma saingi Koogile, ema lubas lõpuks ja kui koju läksin et end korda teha ja vanaemaga sellest rääkisin, siis tema ka lubas, ütles ainult "Seksima ei hakka!!" . No ja nii ma siis läksingi. Sõitsin bussiga kohale ja siis hakkasin Cribi poole minema ja mingi koer tahtis mulle kallale tulla, aga no õnneks tuli mingi mees välja ja võttis ta kinni :D Ja siis ma seisin cribi ees. saatsin Jaan'ile smsi "Tule välja, mul on sulle üllatus" vms,, ja siis ta tuligi, tundus et oli meeldiv üllatus.. Ja tore õhtu oli, mingil hetkel kui inimesed kokku lugesin oli meid 18. . Ühel hetkel me kolisime Siim'u juurde, kobisime kohe ta vanemate tuppa. Koos Rolts'i ja Mariin'iga. Mingi hetk tuli mingi tüdruk veel sinna põrandale magama,, mingi viie ajal läksime Cribi tagasi, magasime edasi.
Hommikul tulin bussiga koju ja jälle oli seesama bussijuht, see kes mulle eelmine laup. näkkunaeris :D seekord oli ka mõnus muie näol,
Ja nüüd olen ma ema juures jube uni on, tahaks veel magada, ilmselt varsti lähengi magama, msnis ka kedagi pole, Silver oli korraks aga see läks ka magama tagasi. OOtan millal ema poest tagasi tuleb, loodanet toob midagi head.

André'l on täna võistlused, Soovin edu, Hoiame kõik põialt talle et tal kõik hästi läheks. Nii kahju et ma ei saanud minna sinna, oleks väga tahtnud näha seda. aga no mis teha,

Varsti millalgi täna peaks Kerli maale tulema, pole nii ammu näinud teda, Õhtul tahaks sauna minna, kui ma siis veel üleval püsin, pärast jään jälle saunalava peale magama :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar