kolmapäev, 27. oktoober 2010

Seekord Haribo ;)

No tere kallikesed, ma olen nii väsinud,, terve päev linnas olnud,, kell 1 läksin kodunt ära ja kell 21.45 jõudsin koju, tore ju..
Igatahes tore oli meil järjekordselt, Algul läksin linna siis sain teistega solarises kokku( Carmen'i, Jaan'i, Tserno, ja Stefiiga). Siis läksime vanalinnapeale jalutama, siis André helistas Jaanile, et ta peab kell4 juuksuris olema, no ja siis me hakkasime kõik sinnapoole liikuma, Tserno läks kuhugi teadmatusse suunda, meie läksime Salon+'i, ootasime Andréd, ja Jaan läkski juuksuri juurde, siis meie neljakesi (Mina, Carmen, André ja Steffi) läksime toiduosakonda, poisid ostsid omale saiakesi ja hakkasid neid siis sööma, läksime ilumaailma, lasime lõhna peale, Carmen lasi André mingit suvalist meeste lõhna täis sest ta lõhn meenutas talle kedagi, ja et mitte neid meenutusi kogeda, tagigi ta seda,. No ja siis läksime istusime kuskil,, Siis poisid said söödud, läksime surf house'i, André leidis omale ühed kenad jalanõud, pani kinni omale need, pidi homme v millalgi minema emaga neid ostma,, siis vaatasime veel lumelaudu ja surfi laudu ja,, siis läksime minema sealt, läksime virru, siis liitus Tserno meiega taaskord, ja suundusime välja, poisid hakkasid nuputama kuidas suitsu saada, Siis läks Steffi koju, muusikaajaloo tööks õppima.(tubli poiss). meie läksime sisse tagasi, istusime virus, ja siiis mingi aeg hakkas André trenni minema, ja natukese ajapärast pani Tserno plehku, listsalt pani jooksuga minema, pärast helistas ütles tsau,, (ta tegi nii sest Carmen ei lasknud tal minna muidu). no ja siis me jäimegi sinna kolmekesi.. istusime ja uurisime igast inimesi, Lõpuks saatsid nad mind bussipeale,.. Jaan pidi minema Andréle trenn vastu, jaa Carmen pidi Pirgitiga kokku saama, ja siis pidid poisid nendega uuesti liituma, ja Tserno pidi ka vb õhtul veel välja minema,,
Ja nüüd ongi, mina istun kodus, teised chillivad linnapeal:D:D okkei pole hullu:D
Ja mu pea valutab ikka sitaks lihtsalt,, aga ei,, ma ei võta tablette, ma lihtsalt keelan ennast,

Okkei ma jään nüüd magama, homme varakult ema juurde, lähen aitama teda,ta ei saa liikuda üldse ju, nagu invaliid oleks, aga no eks ta praegu olegi veidi ju,, Igatahes ja ta on ainult voodis pikali pmt, paarmeetrit kõnnib vahepeal siis on hästi,..

Okei tsau musud :*

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar